4 października 2016

Świadectwo z Kenii

Miesiąc spędzony w Kenii był dla mnie bardzo ważnym doświadczeniem. Już od pierwszego dnia mogłam wyraźnie odczuć Bożą opiekę i prowadzenie, dzięki słowu jakie Pan przygotował na ten dzień: "Jeśli kto chce pójść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje." (Mt 16, 24). To wezwanie Chrystusa przypominało mi się we wszystkich trudnych chwilach w trakcie naszego pobytu w Afryce. Gdy wszystko szło niezgodnie z planem, gdy działy się rzeczy zupełnie nie do przewidzenia, Pan Bóg przypominał mi, że muszę się zaprzeć siebie, zrezygnować z mojego planu i zaufać, że to co wydaje mi się najlepsze, a mimo tego się nie udaje, jest Jego planem. Czas ten pomógł mi bardziej zaufać Jezusowi i otworzyć się na Jego plan względem mojego życia i życia ludzi którzy mnie otaczają.

Kasia Herman, animatorka na ONŻ 1 stopnia w Kenii



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz