26 września 2016

Nowa odpowiedzialna

Łódzka Diakonia Misyjna ma nową osobę odpowiedzialną.
Została nią Katarzyna Herman. Posługę przejęła po Ani i Przemku Wieczorkach, którzy pełnili ja razem od 2013 r.
Kasi życzymy wielu sił i radości w pełnieniu nowej posługi.



Kasia jest w diakonii od września 2014 r. Pochodzi z Pabianic, ale studiuje w Krakowie informatykę stosowaną na AGH. Jest animatorką po formacji podstawowej, członkiem Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. Uczy się 5 języków obcych. W 2015 roku pełniła posługę animatorki i tłumacza grupy księży z Filipin na oazie w Krościenku, a w tym roku wyjechała na miesiąc do Kenii, gdzie posługiwała jako animatorka na ONŻ 1 stopnia.

Na pytanie "dlaczego misje?" Kasia odpowiada:
"Nie pamiętam dokładnie jak to się stało, że w mojej głowie zrodziła się myśl o misjach, a w sercu pragnienie by takie dzieła wspierać, a kiedyś może też samemu pojechać na misję. Lecz od momentu gdy pojawiło się we mnie to poczucie starałam się rozeznać czy to tylko mój szalony pomysł czy też Boże zaproszenie. Przez około rok zastanawiałam się nad tym, a Pan Bóg dawał mi różne drobne znaki, że to jest nie tylko moje pragnienie, ale także i Jego. Gdy tylko to sobie uświadomiłam postanowiłam skorzystać z Jego zaproszenia włączając się w pracę diakonii".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz