29 października 2013

Oaza Modlitwy Diakoni Misyjnej


Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w Oazie Modlitwy organizowanej przez Centralną Diakonię Misyjną. Na to spotkanie zapraszamy wszystkich posługujących na rzecz misji oraz tych, którzy chcieliby się zaangażować w działania Diakonii Misyjnej lub po prostu chcą odnowić swoją relację do Chrystusa i umocnić się w swojej drodze.

Temat: Posłani na wzór Chrystusa Sługi              

„Istotnym rysem duchowości misyjnej jest wewnętrzne zjednoczenie z Chrystusem. Nie można zrozumieć misji i żyć nimi bez odniesienia do Chrystusa jako Tego, który został posłany, by ewangelizować (…) Właśnie dlatego, że jest „posłany”, misjonarz doświadcza umacniającej obecności Chrystusa, który mu towarzyszy w każdej chwili jego życia (…)”.       
[bł. Jan Paweł II, Redemptoris Missio 88]

W czasie Oazy Modlitwy będziemy kontemplować tajemnicę Chrystusa Sługi, który został namaszczony Duchem Świętym i posłany do wypełnienia woli Bożej (Flp 2,5-8). Będziemy patrzeć na Jego pełną miłości relację z Ojcem, która jest źródłem Jego uniżenia i oddania. Czas OMu będzie okazją do przyjrzenia się bliżej naszej relacji z Bogiem i do jeszcze większego pogłębienia zażyłości z Jezusem. Będzie to też szansa, by uświadomić sobie jaka jest moja misja i do czego Duch Święty mnie wzywa, na czym opieram swoje działania i posługę, czego się lękam i co mi przeszkadza w wypełnianiu mojej misji, do czego rzeczywiście jestem przywiązany i z czego jeszcze powinienem zrezygnować, by wypełnić moje powołanie.


Termin: 15-17 listopada 2013

Miejsce: Parafia św. Jadwigi Królowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 75/81

Prowadzący: ks. Piotr Tarabasz


Koszt: 40 zł

Dojazd:  istnieje możliwość zorganizowania w piątek specjalnego busa z Łodzi do Tomaszowa, w tym celu prosimy o wcześniejsze poinformowanie o zainteresowaniu takim rozwiązaniem

Więcej informacji wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz