10 listopada 2013

Oaza Modlitwy - zapisy do czwartku


Jeszcze jest szansa, by zgłosić się na Oazę Modlitwy organizowaną przez Centralną Diakonię Misyjną. Na to spotkanie zapraszamy wszystkich posługujących na rzecz misji oraz tych, którzy chcieliby się zaangażować w działania Diakonii Misyjnej lub po prostu chcą odnowić swoją relację do Chrystusa i umocnić się w swojej drodze.

Temat: Posłani na wzór Chrystusa Sługi

„Istotnym rysem duchowości misyjnej jest wewnętrzne zjednoczenie z Chrystusem. Nie można zrozumieć misji i żyć nimi bez odniesienia do Chrystusa jako Tego, który został posłany, by ewangelizować (…) Właśnie dlatego, że jest „posłany”, misjonarz doświadcza umacniającej obecności Chrystusa, który mu towarzyszy w każdej chwili jego życia (…)”.
[bł. Jan Paweł II, Redemptoris Missio 88]

W czasie Oazy Modlitwy będziemy kontemplować tajemnicę Chrystusa Sługi, który został namaszczony Duchem Świętym i posłany do wypełnienia woli Bożej (Flp 2,5-8). Będziemy patrzeć na Jego pełną miłości relację z Ojcem, która jest źródłem Jego uniżenia i oddania. Czas OMu będzie okazją do przyjrzenia się bliżej naszej relacji z Bogiem i do jeszcze większego pogłębienia zażyłości z Jezusem. Będzie to też szansa, by uświadomić sobie jaka jest moja misja i do czego Duch Święty mnie wzywa, na czym opieram swoje działania i posługę, czego się lękam i co mi przeszkadza w wypełnianiu mojej misji, do czego rzeczywiście jestem przywiązany i z czego jeszcze powinienem zrezygnować, by wypełnić moje powołanie.

Termin: 15-17 listopada 2013

Miejsce: Parafia św. Jadwigi Królowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 75/81

Prowadzący: ks. Piotr Tarabasz


Koszt: 40 zł

W programie m.in.:
* czas na modlitwę indywidualną, wspólnotową i liturgiczną
* konferencje z tematyki duchowości misyjnej
* spotkanie w grupach
* panel dotyczący diakoni misyjnej
* świadectwa z misji
* pogodny wieczór
* wycieczka

Dojazd: istnieje możliwość zorganizowania w piątek specjalnego busa z Łodzi do Tomaszowa, w tym celu prosimy o wcześniejsze poinformowanie o zainteresowaniu takim rozwiązaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz