28 września 2012

Spotykamy się w poniedziałek!!!


Zrozumiałam, że Kościół posiada swe serce i że to serce płonie miłością... Zrozumiałam, że miłość zamyka w sobie wszystkie powołania, że miłość jest wszystkim, obejmuje w sobie wszystkie czasy i wszystkie miejsca... jednym słowem - jest wieczna!
Zatem, uniesiona szałem radości, zawołałam: O Jezu, Miłości moja... nareszcie znalazłam moje powołanie, moim powołaniem jest miłość! W sercu Kościoła, mojej Matki, będę miłością; w ten sposób będę wszystkim i moje marzenie zostanie spełnione!  (
św. Teresa od Dzieciątka Jezus)


Czy Ty odkryłeś swoje powołanie?
Co jest Twoim marzeniem?
Czy w Twoim życiu jest obecna miłość?

Zapraszamy Cię na spotkanie z patronką misji, św. Tereską od Dzieciątka Jezus w dniu jej liturgicznego wspomnienia. Ta mała wielka święta pomoże nam zmierzyć się z tymi niełatwymi pytaniami.
Chcemy wsłuchać się w to co ma ona nam do powiedzenia dziś, a następnie w konkretny sposób spróbować ją naśladować przygotowując się do zbudowania Wielkiego Łańcucha Modlitewnego, którym obejmiemy cały świat, tak jak św. Tereska.

Kiedy? Najbliższy poniedziałek, 1 października
O której? O 19:30
Gdzie? Przy kościele Matki Bożej Jasnogórskiej na Widzewie, ul. Gogola 12 (salka Muzeum Misji)
Kto? My, Ty i Ktoś kogo weźmiesz ze sobą

Zapraszamy
!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz