27 września 2010

Sylwia - misja Kazachstan

I usłyszałem głos Pana mówiącego: "Kogo mam posłać? Kto by Nam poszedł?" Odpowiedziałem: "Oto ja, poślij mnie!" Iz 6,8

13 września na czwartą już "zmianę" pojechała do Kazachstanu Sylwia Gastoł, animatorka z diecezji warszawsko-praskiej, by w charakterze wolontariusza misyjnego, posłanego przez Ruch Światło-Życie posługiwać w Administraturze Apostolskiej Atyrau.
Do wyjazdu przygotowywała się przez formację w diakonii misyjnej, kursy języka rosyjskiego, a także udział w kilkudniowym spotkaniu formacyjno-modlitewnym organizowanym przez Zespół Pomocy Kościołowi na Wschodzie.

Więcej o jej wyjeździe możesz przeczytać na stronie diakoni misyjnej

Sylwia jest animatorką oazową, jedną z nas, posłaną na misje przez nasz Ruch, dlatego pamiętajmy o niej w naszych modlitwach. Na misjach ta modlitwa jest jej szczególnie potrzebna. Prośmy też już teraz o następne powołania misyjne z naszego Ruchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz